Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Polny stworzy dział digital w BrandPlace

Do agencji reklamowej BrandPlace dołączył Kamil Polny na stanowisko head of digital.

Polny ma za zadanie stworzenie w agencji BrandPlace działu, który będzie realizował dla jej klientów projekty z zakresu online. Jak informuje Paweł Niezgoda, prezes i właściciel agencji, od marca do działu digital mają dołączyć dwie kolejne osoby.
Polny ostatnio był na stanowisku e-marketing managera w Grono.net, wcześniej był specjalistą ds. promocji Gadu-Gadu SA. Jest autorem bloga "Tata w pracy".
Klientami BrandPlace są m.in. Agros Nova (Fortuna), Danone (shopper marketing), Ferrero (Nutella, Tic-Tac), Kruszwica (Naturima).

(AMS, 17.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.