Dwa miliony dolarów za spot reklamowy przy Oscarach
12.02.2015, 13:33
Telewizja ABC poinformowała, że sprzedała już wszystkie miejsca w blokach reklamowych przy transmisji z tegorocznej ceremonii rozdania Oscarów.
Średnia cena, jaką w tym roku reklamodawcy płacili za 30-sekundowy spot, osiągnęła rekordowy poziom: 2 mln dol. (w ub.r. 1,8 mln). Wśród firm, które zdecydowały się na zakup czasu reklamowego przy Oscarach, są m.in. American Express, Coca-Cola, Coldwell Banker, Comcast, GM, J&J, Mars, McDonald's, Netflix, Sprint, Samsung, The Walt Disney Co.
W ub.r. Oscary w ABC miały 43-milionową widownię. Tegoroczna ceremonia odbędzie się w niedzielę 22 lutego.
(LL, 12.02.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










