PKP SA i PKP Intercity SA z kampanią wizerunkowo-produktową
Kampania PKP SA i PKP Intercity SA ma przełamać stereotypy dotyczące kolei.
Pierwsze spoty reklamowe będzie można zobaczyć już w tym tygodniu. Badania pokazują, że dla bardzo wielu Polaków cała kolej w Polsce to PKP. Ten stereotyp często rzutuje negatywnie na wizerunek głównego przewoźnika w Grupie, czyli PKP Intercity. Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdów między największymi polskimi miastami i informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.
W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich obejmuje dwa spoty wizerunkowe, które mają przypomnieć podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do Polskich Kolei Państwowych. Druga kategoria obejmuje trzy spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity. Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo-produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca. Kampanię reklamową przygotowała agencja BBDO, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Havas Media. Jest to pierwsza realizacja BBDO dla PKP, po wygranym pod koniec ub.r. przetargu.
(AMS, 09.02.2015)










