Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 awansuje z czwartego miejsca na drugie. TVP 1 nadal liderem

Dane z okresu 26.01.2015 - 01.02.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,62%
2 TVP2 11,30%
3 Polsat 10,98%
4 TVN 10,06%
5 TV PULS 3,29%
6 TVN7 3,24%
7 TV4 3,05%
8 TVP INFO 2,74%
9 TVN24 2,74%
10 Puls 2 1,69%
11 Polsat2 1,45%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,39%
13 TVP Seriale 1,28%
14 TV6 1,17%
15 TVP Rozrywka 1,16%
16 TVP Sport 1,00%
17 TVP Regionalna 1,00%
18 Polsat News 0,84%
19 Nickelodeon 0,82%
20 Eurosport 0,81%
  Inne 27,37%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 27-01-2015 20:42:46 7 232 20,24%
2 TELEEXPRESS TVP1 01-02-2015 17:00:07 5 966 16,70%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 28-01-2015 20:42:23 5 856 16,39%
4 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE RĘCZNEJ - QATAR 2015 /TRANSMISJA/ - POLSKA - HISZPANIA TVP2 01-02-2015 14:21:59 4 795 13,42%
5 MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE RĘCZNEJ - QATAR 2015 /TRANSMISJA/ - POLSKA - KATAR TVP2 30-01-2015 16:21:58 4 646 13,00%
6 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/ TVP1 30-01-2015 19:51:12 4 397 12,31%
7 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 26-01-2015 21:37:25 4 364 12,21%
8 WIADOMOŚCI WYDANIE SPECJALNE TVP1 27-01-2015 19:30:11 4 356 12,19%
9 WIADOMOŚCI TVP1 30-01-2015 20:05:08 4 229 11,84%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 28-01-2015 20:08:14 4 221 11,81%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.