Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coraz mniej reklam w Rosji, władze myślą nad promowaniem alkoholu i papierosów

Liczba reklam w rosyjskich mediach w styczniu zmniejszyła się o ponad 30 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem - wynika z danych zebranych przez Ministerstwo Łączności i Masowej Komunikacji.

Z informacji resortu wynika, że od początku roku najbardziej ucierpiały magazyny luksusowe, które straciły 40 proc. reklam. Spadek w pozostałych segmentach prasy drukowanej to ok. 35 proc. W telewizji było o 28 proc. mniej reklam, w radiu – o 30 proc.
W związku z problemami na rosyjskim rynku reklam władze tego kraju zastanawiają się nad przywróceniem możliwości reklamowania alkoholu i papierosów.

(MAK, 06.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.