Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W spocie Eurobanku mniej Piotra Adamczyka (wideo)

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa Eurobanku, promująca oprocentowanie konta Prestige.

Ofertę Eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, przedstawiająca możliwość dzielenia się z bliskimi osobami korzyściami płynącymi z posiadania rachunku. Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Reżyserię spotu powierzono Tadeuszowi Śliwie. Kampania reklamowa obejmuje główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w Internecie i w placówkach Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Jest to pierwsza kampania Eurobanku przygotowana przez GPD - agencja wygrała przetarg na obsługę tego klienta na początku br.  Przez ostatnie cztery lata komunikacją Eurobanku zajmowała się agencja Brasil, która również zdobyła tego klienta w przetargu. Brasil opracowała komunikację z udziałem aktora Piotra Adamczyka, który dotychczas był głównym bohaterem spotów Eurobanku.

Reklama autorstwa GPD rolę Adamczyka ograniczyła do krótkiego komentarza na końcu spotu. Współpraca z Piotrem Adamczykiem, według zapewnień Eurobanku, ma być kontynuowana.

(AMS, 03.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.