"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ranking najczęściej nagradzanych spotów w 2014 roku otwiera film dla Volvo (wideo)

New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)

Agencja Forsman & Bodenfors uplasowała się na pierwszym miejscu najnowszej edycji rankingu “The Gunn Report”.

Sztokholmska agencja znalazła się na szczycie listy 50 najczęściej nagradzanych w ub.r. agencji świata dzięki zrealizowanej dla Volvo Truck kampanii "Live Test Series" i wirusowego spotu reklamowego “The Epic Split”. Kolejne miejsca rankingu zajęły agencje Dentsu z Tokio i Adam & Eve/DDB z Londynu.

W rankingu sieci agencji reklamowych na czele zestawienia sklasyfikowano BBDO przed DDB i Leo Burnett.

“The Gunn Report” sporządzono na podstawie wyników ponad 45 najważniejszych konkursów reklamowych w 2014 roku.

Oto pierwsza piątka najczęściej nagradzanych spotów:

Volvo Trucks "The Epic Split" (Forsman & Bodenfors)

Harvey Nichols "Sorry, I spent it on myself" (Adam & Eve/DDB)

New Zealand Transport Agency "Mistakes" (Clemenger BBDO)

Guinness "Sapeurs" (AMV/BBDO)

Old Spice "Mom Song" (Wieden + Kennedy)

(LL, 29.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.