Promocja "Logo" jako miesięcznika
28.02.2006, 09:18
Magazyn shoppingowy dla mężczyzn "Logo" (Agora SA) od 1 marca z kwartalnika zmienia się w miesięcznik. W związku z tym rusza jego kampania reklamowa.
W miesięczniku pojawią się nowe rubryki: logo z klasą (o klasycznych markach) i raport (opisy podróży). Wydawca zapowiada, że w magazynie będzie więcej treści lifestylowych, będę także recenzje książek, filmów na DVD i płyt z muzyką. Nie zmieni się cena pisma (5,90 zł). Marcowemu numerowi będzie towarzyszyła kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Discovery Channel, Canal+ Sport, National Geographic, Kino Polska, Ale Kino!, Planete, Europa Europa, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Polsat Sport), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie (Gazeta.pl, Wirtualna Polska) oraz w dziennikach i czasopismach Agory. Za kreację odpowiada dział marketingu czasopism Agory, który przy reklamie telewizyjnej współpracował z domem produkcyjnym BadiBadi. Media zaplanował Starlink (w planowaniu kampanii internetowej uczestniczył dział marketingu czasopism Agory). Średnia sprzedaż ”Logo” w okresie kwiecień-wrzesień 2005 roku wyniosła 77 028 egz. (dane ZKDP).(ML, 28.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










