Maria Sadowska z mamą w kampanii Samsunga
Piosenkarka Maria Sadowska z mamą w kampanii Samsunga (fot. materiały prasowe)
Piosenkarka Maria Sadowska i jej mama Liliana Urbańska są ambasadorkami kampanii Samsunga - #pięknieproste.
Celem działań reklamowych jest przybliżenie Polakom nowych technologii. W blogu Pieknieproste.pl przez najbliższe tygodnie panie będą dzielić się zwyczajnymi historiami. Czytelniczki poznają świat Samsunga z dwóch odmiennych, ale uzupełniających się perspektyw. Z jednej strony wielozadaniowej Marii, która otwarcie mówi, że trudno jest jej wyobrazić sobie dzień bez mobilnych urządzeń. Z drugiej strony Liliany, która chce nadrobić zaległości na technologicznym polu. Czytelniczki #pięknieproste przeczytają m.in. o Tab S, słuchawkach Level Over, Galaxy S. Działania będą prowadzone w Internecie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, PR koordynuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(DR, 15.01.2015)