Sześć agencji w przetargu Polkomtelu, a prezentacje przesunięte na koniec stycznia
Array
Young & Rubicam, Grey Worldwide Warszaw, Scholz & Friends Warszawa, Ambasada BC, McCann i Fat Baby biorą udział w przetargu Polkomtelu - wynika z informacji "Presserwisu".
Przetarg Polkomtelu wystartował na początku grudnia ub.r. Polkomtel wybiera w nim agencję do kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej marki Plus. Początkowo prezentacje były zaplanowane na 7 stycznia, ale zostały przesunięte na koniec tego miesiąca.
Obecnie wiodącą agencją dla marki Plus jest Young & Rubicam, która zajmuje się też Plus Bankiem (Plus Bank jest częścią grupy kapitałowej należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, w której skład wchodzą też Cyfrowy Polsat SA, sieć komórkowa Plus i Telewizja Polsat). Agencja Scholz & Friends zajmuje się natomiast obsługą marki Plush (pre-paid), a Grey na zlecenie Cyfrowego Polsatu obsługuje projekt SmartDom - wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus. Grey zajmuje się też komunikowaniem usługi Nowa Taryfa Power LTE.
(AMS, 14.01.2015)










