Grupa Żywiec filmami zachęca do zakupu piwa w promocyjnym opakowaniu
Akcja "Seans z Żywcem" potrwa do 28 lutego br.
Grupa Żywiec przygotował kolekcję "101 filmów, które musisz zobaczyć", zachęcając w ten sposób do zakupu piwa w promocyjnym opakowaniu i obejrzenia filmu. O nowej akcji informuje kampania reklamowa, która rozpoczęła się wczoraj.
Po wpisaniu kodu spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec na stronie 101filmow.pl można obejrzeć jeden ze 101 filmów, które w ramach akcji "Seans z Żywcem" przygotowała marka. Aktywacja umożliwia dostęp do kolekcji 101 filmów, które zostały podzielone na 15 kategorii tematycznych. Wśród nich dostępne są "Aż poleje się krew", "Ida", "Cztery pokoje", "Chłopaki nie płaczą", ale również ambitne europejskie kino, m.in. skandynawski hit "Polowanie" oraz "Jabłko Adama".
Akcja, która potrwa do 28 lutego br., ma wsparcie w kanałach: ATL, BTL i PR.
Za działania digital odpowiada agencja Gong, BTL - Just, a PR - TBWA. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
(DR, 08.01.2015)










