Katowice chwalą się, że są miastem od 150 lat (wideo)
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa z okazji jubileuszu 150-lecia nadania praw miejskich Katowicom.
Katowice warto poznać, przede wszystkim ze względu na bogactwo przemian, jakim podlega stolica województwa śląskiego - takie jest główne przesłanie kampanii reklamowej miasta, zaplanowanej na cały styczeń 2015. Za realizację kampanii odpowiada, wyłonione w drodze przetargu, konsorcjum firm: Pimedia (zakup mediów) i Media Partner (kreacja i produkcja reklam).
Budżet kampanii wynosi 750 300 zł (brutto). Będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVN oraz kanały tematyczne - TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, Fox Life, TVS), gdzie planuje się emisję ponad 1500 spotów w wersjach 30- i 15-sekundowej, w 100 kinach (spot 30 s), w miesięcznikach i tygodnikach opinii (m.in. "Newsweek Polska", "Polityka", "Wprost"), w wagonach pociągów EIC, kursujących na trasach do Katowic, a także w Internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Interia.pl). Na potrzeby kampanii uruchomiono podstronę www.2015.katowice.eu prezentującą Katowice jako silny ośrodek biznesowy, muzyczny, kulturalny i sportowo-rekreacyjny.
(AMS, 08.01.2015)










