Noworodek z Warszawy wystąpił w globalnej kampanii Fisher-Price (wideo)
Spot reklamowy do najnowszej kampanii reklamowej firmy Fisher-Price powstał w sylwestrową noc na porodówkach na całym świecie, m.in. w Polsce.
Zdjęcia do filmu zatytułowanego “Wishes for Baby” kręcone były w warszawskim Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny. Oprócz polskiego noworodka w reklamie pojawiają się dzieci urodzone w Bostonie, Los Angeles, Tokio, São Paulo, Meksyku, Bangladeszu i Nairobi.
Za kreację spotu, który jest częścią kampanii "Best Possible Start", odpowiadała agencja Weber Shandwick. Materiał został nakręcony przez kilkanaście zespołów producenckich (w sumie ponad 50 osób), a jego montaż przeprowadziło bostońskie studio Editbar pod kierownictwem Patricka Creadona. Gotowy spot pojawił się w mediach społecznościowych już 1 stycznia 2015 roku.
(LL, 07.01.2015)