Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: OPINIE

Dodano: Styczeń 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

To może być rok mobile

W 2015 roku dojdzie do jakościowego rozwarstwienia się Internetu. Tzn. Internet też będzie rósł, dlatego, że będą mnożyły się formy wywierania wpływu na ludzi przy pomocy reklamy internetowej. A w szczególności będzie rósł Internet mobilny. To może być najważniejsze w tym roku.

W 2015 roku dojdzie do jakościowego rozwarstwienia się Internetu. Tzn. Internet też będzie rósł, dlatego, że będą mnożyły się formy wywierania wpływu na ludzi przy pomocy reklamy internetowej. A w szczególności będzie rósł Internet mobilny. To może być najważniejsze w tym roku.
Reklama telewizyjna utrzyma się na podobnym poziomie. Dlatego, że ciągle oferta telewizyjna jest bardzo atrakcyjna. Zarówno jeśli chodzi o liczbę kanałów, jak i same urządzenia do jej odbioru, które są coraz doskonalsze. Ludzie chcą przed nimi spędzać czas.
Także reklama kinowa będzie utrzymywała swoją popularność. Aktywność Polaków w zakresie wychodzenia do restauracji czy kina utrzymuje się.
Jeśli chodzi o poziom wydatków poszczególnych branż, to w górę będzie szedł handel. To jest kategoria, która zaczyna integrować wszystkie inne. Kilka, kilkanaście lat temu, to producenci wydawali relatywnie więcej na reklamę, niż handel. Obecnie bardzo wiele sklepów i sieci handlowych chce przejąć inicjatywę w zakresie promocji. To rodzaj integratora produktów i usług konsumenckich. Sieci handlowe chcą przyciągać klientów do swoich punktów lub stron internetowych, dla których konkurencją są strony konkretnego producenta. (zebr. DR)

(02.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.