Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare Polska przejmuje od MediaCom obsługę Boehringer Ingelheim

Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim.

Mindshare zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału firmy Boehringer Ingelheim, z głównym naciskiem na telewizję oraz Internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety, m.in. Mucosolvan, Dulcobis oraz Pharmaton.
Za obsługę mediową Boehringer Ingelheim w Polsce odpowiedzialny będzie zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego (director, client leadership).  Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku centralizacji budżetu mediowego w ramach jednej spółki GroupM.
– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare  – informuje Adrian Kawecki, prezes zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom.

(AMS, 25.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.