Mindshare Polska przejmuje od MediaCom obsługę Boehringer Ingelheim
Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim.
Mindshare zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału firmy Boehringer Ingelheim, z głównym naciskiem na telewizję oraz Internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety, m.in. Mucosolvan, Dulcobis oraz Pharmaton.
Za obsługę mediową Boehringer Ingelheim w Polsce odpowiedzialny będzie zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego (director, client leadership). Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku centralizacji budżetu mediowego w ramach jednej spółki GroupM.
– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare – informuje Adrian Kawecki, prezes zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom.
(AMS, 25.12.2014)










