#DowiedzSię, #BądźAktywny, #WrzućNaRuszt - to kanały nowego Onet.tv
Grupa Onet.pl odsłoniła nową wersję serwisu wideo Onet.tv. Są w nim treści rozrywkowe i lifestylowe adresowane do młodych osób. Na dobry początek nie będą one atakowane dużą liczbą reklam.
– Onet.tv nie jest kolejnym serwisem zbierającym treści wideo z portalu. Mieliśmy już parę podejść do tego typu projektów i uważam, że agregaty nie mają sensu. Zaproponujemy uporządkowane, wybrane przez redakcję, jakościowe treści wideo z rekomendacjami dla internautów – mówi Michał Pietniczka, dyrektor wideo w Onecie. Serwis jest tworzony z myślą o użytkownikach w młodym wieku, którzy są przyzwyczajeni do wideo oferowanego przez You Tube. Onet.tv skoncentruje się na treściach rozrywkowych i lifestylowych. – Założyliśmy sobie, podobnie jak AolOn, który się na tym wybił, że nie dzielimy materiałów w tradycyjny sposób, czyli na sekcje typu kraj, świat, rozrywka. Zdecydowaliśmy się na hashtagi czy trending topics, stąd takie kanały jak: #DowiedzSię, #BądźAktywny, #WrzućNaRuszt czy #MęskiTeren – opowiada Pietniczka.
Na samej górze głównej strony serwisu są treści wideo wybrane przez redakcję Onetu. Poniżej znajdą się: To Kręcimy (wybrane produkcje Onetu i mediów należących do Ringier Axel Springer Polska), Polecane dla Ciebie (rekomendacje oparte na analizie konkretnego użytkownika), Mamy To (materiały partnerów serwisu). Po lewej stronie są Teledyski (baza ponad 60 tys. klipów) oraz Chlubajutuba (treści wideo od znanych youtuberów: Abstrachuje.tv, Polimaty czy SA Wardęga).
Na początku internautom nie będą wyświetlane reklamy przed materiałami wideo (pre-roll), a tylko pomiędzy nimi (mid-rolle). – Później wprowadzimy system premiowania użytkowników, którzy konsumują więcej. Podzielimy internautów na casual i hard userów. Jeśli internauta odwiedzi Onet.tv raz w miesiącu, zobaczy więcej reklam. Ci, co będą u nas częściej, zobaczą mniej reklam – zapowiada Pietniczka.
Onet.tv nie będzie ograniczać się tylko do pre-rolli i mid-rolli. – Zaoferujemy klientom sponsoring, content marketing, w tym product placement, oraz reklamę natywną, bo to najmniej irytuje użytkowników – dodaje Pietniczka.
W pierwszym kwartale 2015 roku umożliwione zostanie embedowanie materiałów z Onet.tv na innych serwisach.
(KOZ, 03.12.2014)










