Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sławiński w K2 będzie wprowadzać innowacje w social media

Michał Sławiński (fot. materiały prasowe)

Michał Sławiński został social media innovation directorem w Grupie K2. To nowe stanowisko w agencji.

Do jego zadań należy m.in. wspieranie działań mediów społecznościowych dla klientów grupy w zakresie strategii, kreacji i innowacji. Sławiński wzmocni projekty realizowane przez ośmioosobowy zespół K2 Social, prowadzony przez Katarzynę Zadworny.
Do tej pory kierował działem social w agencji The Digitals, a wcześniej w EVO. Organizuje popularne w branży spotkania z cyklu "Czwartki Social Media".

(DR, 19.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.