Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Isobar zdobyła już srebro w konkursie Epica

(fot. photosfor.life)

Projekt agencji Isobar, zrealizowany dla fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, został wczoraj nagrodzony srebrem na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica.

Nagrodzono projekt Photos for Life. To charytatywny bank zdjęć. Dochód z ich sprzedaży jest przeznaczany na wsparcie osób chorych na raka. Pod adresem Photosfor.life znajdują się zdjęcia, których modelami są chorzy na raka lub ci, którzy tę chorobę już pokonali. W  banku dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcie do użytku komercyjnego kosztuje 200 zł, a w przypadku wykorzystania go prywatnie - 20 zł. Organizatorem działań jest fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! wspólnie z agencją Isobar Poland.

Podczas konkursu Epica projekt fundacji był oceniany w kategorii Business to Business Direct - zajął drugie miejsce za kampanią autorstwa BBDO Belgium pt. "Street view unpaid bills", zrealizowaną dla JCDecaux.

Pełna lista srebrnych i brązowych nagród będzie znana po finałowej gali, która odbędzie się w najbliższy czwartek w Amsterdamie.

O nagrody w 28. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica walczą 24 prace z Polski od 10 agencji. Na konkurs wpłynęły w sumie 3422 zgłoszenia.

(AMS, 18.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po czterech latach piwo Dębowe znów promowane w kampanii

Piwo Dębowe promowane w półrocznej kampanii (fot. materiały prasowe)

Pół roku będzie trwała kampania piwa Dębowe (dawniej Dębowe Mocne). Ostatnie działania promujące tę markę z portfolio Kompanii Piwowarskiej prowadzone były cztery lata temu.

Kampania prowadzona jest w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i za pomocą materiałów POSM. Wkrótce ruszą też działania w Internecie. 

Kreację kampanii przygotowała agencja G7 i studio produkcyjne Oto. Za działania OOH odpowiada Focus Advantage, a za komunikację w Internecie agencja Lubię to.

(DR, 19.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.