Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska sprzedała 16 tys. hektolitrów piwa na letnich imprezach

(fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska obliczyła, że jej tegoroczne imprezy plenerowe odwiedziło 11 mln klientów.

Od kwietnia 2014 marki KP odwiedzały miasta w północnych województwach kraju (m.in. Dni Morza w Szczecinie, Audioriver w Płocku, koncert Justina Timberlake’a w Gdańsku). W sumie impery muzyczne i sportowe w kilkudziesięciu miastach sponsorowane przez Kompanię Piwowarską odwiedziło 11 mln osób, które wypiły 16 tys. hektolitrów piwa.

W tym roku na festiwalach i piknikach browar pormował: Tyskie Gronie, Lecha Ice Shandy i Książęcego Ryżowego.

(PR, 13.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.