Kompania Piwowarska sprzedała 16 tys. hektolitrów piwa na letnich imprezach
13.11.2014, 13:23
(fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska obliczyła, że jej tegoroczne imprezy plenerowe odwiedziło 11 mln klientów.
Od kwietnia 2014 marki KP odwiedzały miasta w północnych województwach kraju (m.in. Dni Morza w Szczecinie, Audioriver w Płocku, koncert Justina Timberlake’a w Gdańsku). W sumie impery muzyczne i sportowe w kilkudziesięciu miastach sponsorowane przez Kompanię Piwowarską odwiedziło 11 mln osób, które wypiły 16 tys. hektolitrów piwa.
W tym roku na festiwalach i piknikach browar pormował: Tyskie Gronie, Lecha Ice Shandy i Książęcego Ryżowego.
(PR, 13.11.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter











