Dla młodych ludzi liczą się przede wszystkim marki związane z cyfrową technologią
Okładka raportu Havas Worldwide
Agencja Havas Worldwide sprawdziła jak stosunek do marek zmienia się w zależności od wieku. W tym celu przeprowadziła badania w 29 krajach, w tym w Polsce.
Z badań wynika, że młodzi ludzie urodzeni w latach 90. ubiegłego wieku najbardziej lubią marki związane z technologią cyfrową. Wśród dziesięciu najważniejszych dla nich marek znalazły się kolejno: Samsung, Google, YouTube, PayPal, Facebook, Apple, Twitter, Visa, Instagram i Sony.
60 proc. badanych w grupie wiekowej 16-34 zaznaczyło, że czuje się dobrze, gdy widzi kogoś korzystającego z tej samej marki, co ankietowany. Wśród osób w wieku powyżej 55 lat tylko 38 proc. osób jest zadowolonych z tego, że ktoś używa tej samej marki.
Badanie przeprowadziła agencja Havas Worldwide we współpracy z firmą Market Probe International na podstawie ankiety na grupie 10 574 osób w wieku powyżej 16. roku życia.
(IKO, 08.11.2014)










