Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dla młodych ludzi liczą się przede wszystkim marki związane z cyfrową technologią

Okładka raportu Havas Worldwide

Agencja Havas Worldwide sprawdziła jak stosunek do marek zmienia się w zależności od wieku. W tym celu przeprowadziła badania w 29 krajach, w tym w Polsce.

Z badań wynika, że młodzi ludzie urodzeni w latach 90. ubiegłego wieku najbardziej lubią marki związane z technologią cyfrową. Wśród dziesięciu najważniejszych dla nich marek znalazły się kolejno: Samsung, Google, YouTube, PayPal, Facebook, Apple, Twitter, Visa, Instagram i Sony.
60 proc. badanych w grupie wiekowej 16-34 zaznaczyło, że czuje się dobrze, gdy widzi kogoś korzystającego z tej samej marki, co ankietowany. Wśród osób w wieku powyżej 55 lat tylko 38 proc. osób jest zadowolonych z tego, że ktoś używa tej samej marki.
Badanie przeprowadziła agencja Havas Worldwide we współpracy z firmą Market Probe International na podstawie ankiety na grupie 10 574 osób w wieku powyżej 16. roku życia.

(IKO, 08.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.