Bank Zachodni WBK wspiera kampanią swój konkurs
Bank Zachodni WBK (Grupa Santander) prowadzi konkurs, którego celem jest wyłonienie i sfinansowanie najciekawszych inicjatyw zgłaszanych przez lokalne społeczności. Konkursowi towarzyszą eventy i kampania informacyjna.
W ogłoszonym konkursie mogą brać udział osoby, które mają pomysł na poprawę jakości życia, zwiększenie zaangażowania w kulturę, ochronę zabytków i miejsc pamięci. Do wygrania są granty w wysokości od 2,5 do 20 tys. złotych. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 17 grudnia br.
Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, prasie i Internecie. Ponadto, w 140 miastach zorganizowane zostaną eventy.
Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja PR Pracownia i agencje eventowe T4Media, iXodes, Red Chilli Studio. Planowaniem i zakupem mediów (telewizja, prasa, Internet) zajął się dom mediowy Starcom, który odpowiada też za działania branded content w telewizji.
(DR, 05.11.2014)










