Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uniqa w listopadzie ruszy kampanią z udziałem Jerzego Janowicza

„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw” - z takim hasłem Uniqa rusza z kampanią w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.

Grupa Uniqa Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka Uniqa. Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy.
– W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.
Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.
Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014 roku, w Polsce wystartuje w listopadzie. Spot  będzie można obejrzeć w telewizji i Internecie. Kampania będzie też realizowana w innych mediach.

 

(AMS, 27.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.