Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BAV Consulting zajmie się analizą mediów społecznościowych

BAV Consulting, spółka strategiczno-konsultingowa należąca do grupy Young & Rubicam, poszerza zakres usług o narzędzia Brand Fibres.

BAV Consulting jest właścicielem badania BrandAsset Valuator. W ostatniej, ubiegłorocznej edycji polskiego badaniami objęto marki z blisko 100 kategorii rynkowych, a także marki instytucji i postaci ze świata polityki, działalności społecznej, kultury i sportu. BAV Consulting uzupełnia teraz ofertę o metodologię badawczą skupiająca się na monitorowaniu i analizie mediów społecznościowych: Brand Fibres. To autorska platforma badawcza agencji VML Poland (VML to globalna agencja digital i część sieci Young & Rubicam).

(AMS, 27.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.