Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet zapłaci autorom 4 zł za 100 czytelników

Strona główna portalu Onet.pl po zmianach

Onet.pl startuje z programem OnetAutorzy i zdecydował się na kurację treści, na początek lifestylowych. Portal odświeżył wygląd strony głównej.

– Zależy nam na prezentacji szerokiego spektrum opinii i tematów. Autorzy będą mogli publikować treści, także wideo, według własnego uznania i pomysłu. Damy im możliwość dotarcia z nimi do użytkowników Onetu – mówi o programie OnetAutorzy Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl. Przystąpili już do niego m.in. Piotr Gadzinowski, Magdalena Środa, Ryszard Kalisz, Paulina Młynarska, ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski, Agnieszka Maciąg, Kamila Biedrzycka-Osica oraz Ewa Wachowicz. – Chcemy dać autorom możliwość promocji własnej twórczości. Jeśli będą chcieli na niej zarabiać – dajemy im taką możliwość – mówi Robert Bednarski. Jego zdaniem model jest prosty i transparentny. Portal ma wynagradzać za popularność treści, którą zmierzy liczba unikalnych użytkowników odwiedzających stronę z danym artykułem (ale z innych źródeł niż ze strony głównej Onetu). – Za 100 użytkowników zapłacimy 4 złote – informuje Bednarski.
Onet.pl wprowadza kastomizację treści na stronie głównej, w ramach sekcji Mój Onet. – Każdy użytkownik może w prosty sposób wybrać treści, spod jakiego brandu chce obserwować, na jaki temat, o kim, a nawet jakich autorów – wyjaśnia Robert Bednarski. – Strona główna przestaje być jednowymiarowa, będzie mogła mieć tyle wymiarów, ilu użytkowników odwiedza Onet. Dopasowanie treści – przez dostarczenie narzędzi – do indywidualnych zainteresowań użytkowników jest kierunkiem, który będziemy rozwijać – zapowiada.
Onet zdecydował się również na kurację treści. – Zależy nam na dostarczaniu jak najlepszych treści, a z drugiej strony kompletnych z perspektywy różnych potrzeb użytkowników. Na niektóre potrzeby możemy sami odpowiedzieć, ale np. w szeroko rozumianym obszarze lifestyle, wychodzącym poza obszar newsów, liczymy na współpracę z innymi partnerami – tłumaczy Robert Bednarski. Zapowiada, że portal będzie prezentować coraz więcej treści pochodzących z innych stron, na początek znajdą się w sekcji Na Luzie. – W zamian właściciele tych witryn zaczną dostawać dużo ruchu z Onetu – zwraca uwagę prezes portalu.
Również dzisiaj Onet.pl odświeża swoją stronę główną. – Podstawowy układ strony, jeśli chodzi o ulokowanie kontentu, jest taki jak dotychczas. Nie chcemy zmieniać sposobu korzystania przez użytkowników ze strony głównej. Szanujemy ich przyzwyczajenia – tłumaczy Robert Bednarski. Portal odchodzi od prezentacji treści opartej tylko na tytule. – Postawiliśmy na większe zdjęcia, w lepszej rozdzielczości, a w szczególności na tzw. authorship, czyli przedstawianie sylwetek autorów treści oraz brandów, od których pochodzą – tłumaczy Bednarski. W podobnym jak dotychczas układzie Onet.pl zachowuje prawą kolumnę, poświęconą poszczególnym tematom. – Zmieniamy jednak czcionkę, która jest bardziej wyrazista, pojawiają się interlinie, przez co treści są czytelniejsze – podaje prezes.
Zmianom w Onecie towarzyszyć ma szeroka kampania reklamowa.

(KOZ, 20.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.