Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy reklamuje nową grę - Ekstra Pensja

Totalizator wprowadza nową grę liczbową (Fot.materiały prasowe)

Totalizator Sportowy wprowadza na rynek nową grę liczbową Ekstra Pensja i wspiera ją ogólnopolską kampanią.

Sprzedaż gry Totalizator rozpoczął wczoraj. Działania ją promujące obejmują m.in. telewizję (TVP, Polsat, kanały tematyczne i kanały z pakietów IDMnet), Internet (Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia.pl), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Fakt"), nośniki reklamy zewnętrznej (citylighty w ośmiu miastach), działania ambient media, w tym m.in. bankomaty sieci Euronet, markety Tesco i Real i Carrefour. Za kreację reklam odpowiada 2012 Agency, za planowanie i zakup mediów - ZenithOptimedia Group.

(BG, 16.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.