Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Huffington Post będzie odpowiadać za treści reklam natywnych dla klientów Leo Burnett

(fot. huffingtonpost.com)

Grupa medialna Huffington Post (część koncernu AOL) będzie przygotowywała treści do reklam natywnych dla klientów sieci reklamowej Leo Burnett (Publicis).

Umowa obejmuje też umieszczanie reklam natywnych w serwisach “The Huffington Post” i innych witrynach z portfolio AOL. Klienci sieci reklamowej zyskają również dostęp do danych dotyczących kampanii prowadzonych we współpracy z grupą Huffington Post.

(LL, 15.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.