Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reckitt Benckiser analizuje oferty domów mediowych

Reckitt Benckiser Polska, właściciel takich marek jak Vanish, Finish, Woolite, przegląda oferty domów mediowych.

Firma ta co roku robi przegląd rynku domów mediowych. Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla niej zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia Group, który w ub.r. wygrywając przetarg powrócił do obsługi tego klienta po rocznej przerwie (w 2013 roku obsługą RB zajmował się Havas Media).
Z naszych informacji wynika, że w trwającym właśnie przetargu biorą udział m.in. ZenithOptimedia Group i Havas Media.
Reckitt Benckiser Polska w ciągu ośmiu miesięcy br. wydał na reklamy w mediach (cennikowo, według Kantar Media) 147,6 mln zł.

(BG, 08.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.