Reckitt Benckiser analizuje oferty domów mediowych
08.10.2014, 23:18
Reckitt Benckiser Polska, właściciel takich marek jak Vanish, Finish, Woolite, przegląda oferty domów mediowych.
Firma ta co roku robi przegląd rynku domów mediowych. Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla niej zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia Group, który w ub.r. wygrywając przetarg powrócił do obsługi tego klienta po rocznej przerwie (w 2013 roku obsługą RB zajmował się Havas Media).
Z naszych informacji wynika, że w trwającym właśnie przetargu biorą udział m.in. ZenithOptimedia Group i Havas Media.
Reckitt Benckiser Polska w ciągu ośmiu miesięcy br. wydał na reklamy w mediach (cennikowo, według Kantar Media) 147,6 mln zł.
(BG, 08.10.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










