Golden Drum: są już dwie nagrody Grand Prix dla polskich agencji
Polskie agencje zdobyły dwie nagrody Grand Prix podczas festiwalu Golden Drum. Ze słoweńskiego Portoroża przywiozą jeszcze sześć złotych nagród i dwie srebrne.
Podczas wczorajszej, pierwszej z dwóch gali festiwalu reklamowego Nowej Europy Golden Drum, przyznane zostały pierwsze nagrody konkursu. McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy front" została nagrodzona Grand Prix w kategorii Digital campaigns including mobile campaigns. Kampania ta dodatkowo zdobyła Golden Drum w kategorii Branded content i Silver Drum kategorii PR.
W kategorii Digital nagrodę Grand Prix otrzymała agencja 180heartbeats + Jung von Matt za kampanię "Game is not Over" dla marki Tiger (Maspex).
Natomiast agencja Cheil Poland za kampanię "Bardzo dobre maniery" dla PCK dostała trzy nagrody Golden Drum - w kategoriach: New or Innovative, Direct campaigns i PR.
Havas Worldwide Warsaw został nagrodzony Golden Drum w kategorii Branded content i Silver Drum w kategorii Digital za kampanię "Alternatywny komentarz" dla NC+.
Golden Drum za kampanię "We free" dla Amnesty International w kategorii Events przywiezie do Polski agencja Artegence.
Dziś poznamy listę nominacji w pozostałych kategoriach - wręczenie nagród nastąpi podczas finałowej gali konkursu w piątek.
(AMS, 08.10.2014)










