15 nominacji dla naszych agencji na festiwalu Golden Drum
Na festiwalu reklamowym Nowej Europy Golden Drum pięć nominacji przyznano McCann Worldgroup Poland, trzy - Cheil Poland, po dwie - Havas Worldwide, Lemon Sky JWT i 180heartbeats + JvM, jedną dostała Artegence.
Podczas dzisiejszej gali 21 edycji festiwalu reklamowego Nowej Europy Golden Drum w słoweńskim Portorożu agencje z Polski mają szanse na 14 nagród, bo tyle mają one nominacji. W kategorii Digital nominację otrzymała McCann Worldgroup za pracę "Enemy front". Praca ta została też dwukrotnie nominowana w kategorii Digital campaigns including mobile campaigns i w kategorii Branded content.
W kategorii Direct campaigns na shortlistę trafiła praca agencji Cheil pt. "Bardzo dobre maniery", nominowana też w kategorii New or innovative i Public relations. McCann otrzymała także nominację w kategorii: Digital campaigns including mobile campaigns, za pracę "The Maths test". Havas Worldwide za pracę "The Alternative Commentary" otrzymała dwie nominacje: w kategorii Branded content i Digital campaigns including mobile campaigns. Agencja Lemon Sky JWT jest na shortliście w kategorii Mobile i Branded content za zgłoszenie "Gramofun". Agencja 180heartbeats + JvM została nominowana za kampanię "The game is not over" w kategorii Branded content i w kategorii Digital. Artegence ma nominację w kategorii Events za kampanię "We free".
(AMS, 08.10.2014)










