Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania promująca Zachodniopomorskie będzie kosztować 8 mln zł

W sześciu największych miastach Polski zostaną rozlokowane billboardy promujące Zachodniopomorskie (fot. materiały prasowe)

Kampania reklamowa promująca walory inwestycyjne województwa zachodniopomorskiego ma szeroki zasięg i prowadzona będzie przez kilka miesięcy. Budżet przeznaczony na te działania to 8 mln zł.

Kampania informująca o walorach inwestycyjnych i turystycznych tego regionu Polski prowadzona jest w telewizji, Internecie, prasie. Działania obejmą także kino i nośniki zewnętrzne zlokalizowane w największych miastach Polski. Kampania zakończy się w lipcu 2015 roku.

Za kreację odpowiada agencja Kreos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media. Działaniami PR zajmuje się agencja Ecorys.

(DR, 06.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.