Kampania promująca Zachodniopomorskie będzie kosztować 8 mln zł
06.10.2014, 23:31
W sześciu największych miastach Polski zostaną rozlokowane billboardy promujące Zachodniopomorskie (fot. materiały prasowe)
Kampania reklamowa promująca walory inwestycyjne województwa zachodniopomorskiego ma szeroki zasięg i prowadzona będzie przez kilka miesięcy. Budżet przeznaczony na te działania to 8 mln zł.
Kampania informująca o walorach inwestycyjnych i turystycznych tego regionu Polski prowadzona jest w telewizji, Internecie, prasie. Działania obejmą także kino i nośniki zewnętrzne zlokalizowane w największych miastach Polski. Kampania zakończy się w lipcu 2015 roku.
Za kreację odpowiada agencja Kreos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media. Działaniami PR zajmuje się agencja Ecorys.
(DR, 06.10.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter











