Polskie agencje zgłosiły na Golden Drum dużo mniej prac niż rok temu
Do tegorocznej 21. edycji festiwalu reklamowego Nowej Europy Golden Drum 2014 zgłoszonych zostało 1220 prac z 24 krajów. Polskie agencje wysłały na konkurs 84 prace - rok temu 121.
W całym konkursie jest mniej prac niż w latach poprzednich. W tym roku nadesłano 1220 zgłoszeń, w ub.r. 1395, a w roku 2012 było ich 1438.
Z polskich agencji najwięcej prac przesłały agencje McCann Worldwide - 9 i Grey Worldwide Warsaw oraz Havas Worldwide - po 7. Dalej są: Isobar - 5, Walk - 6, Scholz & Friends, Lt Group i Cheil - po 4; VML, BBDO, 180heartbeats + JvM, Artegence, Lemon Sky JWT, Young & Rubicam i Publicis - po 3; Next, Lowe Warsaw, Wunderman, MSL Group, Gong, Mobex - po 2; Ogilvy & Mather, Leo Burnett i Procontent - po 1. Konkurs rozpoczyna się jutro w słoweńskim Portoroż.
(AMS, 05.10.2014)










