Scholz & Friends i PZL na short liście w przetargu na budżet Redd's
W finale przetargu o obsługę piwa marki Redd's walczą agencje Scholz & Friends Warszawa i PZL.
Z zaproszonych początkowo sześciu agencji: Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam, Grey Worldwide Warszawa, Scholz & Friends, Walk Creative i Change Integrated, w pierwszym etapie odpadły dwie ostatnie. W kolejnym etapie odpadły Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam, Grey Worldwide Warszawa. Marketer zdecydował natomiast o zaproszeniu kolejnej agencji do przetargu - PZL.
Jest to przetarg na kompleksową, strategiczno-kreatywną obsługę marki Redd's, o przygotowaniach do którego informowaliśmy w lipcu. Termin wyłonienia zwycięzcy nie został określony.
Przypomnijmy, że na początku marca br. Kompania Piwowarska, pomimo rozstrzygnięcia przetargu dotyczącego obsługi Redd's na korzyść agencji Ogilvy & Mather, zdecydowała się na pozostanie z agencją Grey Group, od kilku lat odpowiadającą za komunikację tej marki. Umowa z Ogilvy & Mather nie została podpisana, bo - jak wynika z nieoficjalnych informacji - jej koncept podczas badań fokusowych nie został dobrze przyjęty i Kompania Piwowarska zrezygnowała z jego wdrażania. Firma wróciła do współpracy z Grey, bez przetargu.
Od kwietnia do sierpnia br. trwała kampania promocyjna piwa Redd's autorstwa Grey, w której prezentowane były produkty tej marki o nowych smakach (Apple, Cranberry, Grapefruit & Pineapple, Raspberry).
Kompania Piwowarska do momentu zakończenie przetargu nie komentuje jego przebiegu.
(AMS, 04.10.2014)










