"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Bujakiewicz występuje w kampanii Bakallandu

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marki Bakalland.


Aktorka występuje w najnowszej komunikacji marki, która po raz pierwszy ma mieć charakter wizerunkowy, a nie jak dotychczas - produktowy. Celem kampanii jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko dodatek do ciast, ale również zdrowa przekąska. Kampania rozpoczyna się 1 października i obejmie TV, prasę, Internet, media relations oraz różnorodne działania BTL. W telewizji prowadzona będzie na szeroką skalę akcja reklamowa (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), głównie w oparciu o billboardy sponsorskie oraz product placement w najpopularniejszych programach. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach, z których pochodzą owoce Bakalland, będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Całość wspierana będzie niestandardowymi działaniami promocyjnymi w prasie i Internecie oraz dedykowanymi kreacjami w mediach społecznościowych. Wizerunek Katarzyny Bujakiewicz pojawi się także na opakowaniach nowej  linii bakalii – Selection. Za wszystkie działania odpowiada agencja 38PR.
Wybór Bujakiewicz do promowania marki poprzedziły badania przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.


(AMS, 01.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.