Majonez Kętrzyński będzie promowany w Rosji
Z początkiem października w obwodzie kaliningradzkim startuje kampania reklamowa promująca Majonez Kętrzyński ("Majonezy" Spółdzielnia Pracy Produkcyjno-Handlowa).
Trwające miesiąc działania obejmą m.in. radio, outdoor, Internet. Spoty radiowe wyemitują rozgłośnie Monte Carlo i Europa Plus, reklamy pojawią się też w wiatach przystankowych w Kaliningradzie. Na portalu Kaliningrad.ru ukażą się artykuły sponsorowane poświęcone marce. Komunikacja będzie prowadzona też w serwisie społecznościowym Vkontakte.ru – odpowiedniku Facebooka.
W ramach kampanii powstanie rosyjskojęzyczna wersja strony Kultowymajonez.pl/ru z dokładną listą sklepów w strefie małego ruchu granicznego, w których można kupić produkt. Autorami strategii komunikacji marki w obwodzie kaliningradzkim i kreacji reklamowych są Studio Gravite i Rytczak Unlimited Communication & PR.
(BG, 30.09.2014)