Ikea podzieliła budżet między VML Poland i Grey Worldwide Warszawa
Ikea Retail w prowadzonym od początku lipca br. przetargu na strategiczną długoterminową obsługę kreatywną wybrała obie agencje, które zostały na short liście - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Brief przetargowy trafił do czterech agencji. Z informacji "Presserwisu" wynika, że do ostatniego etapu przetargu dotarły agencje Grey Worldwide Warszawa i VML Poland. Właśnie pomiędzy te podmioty został podzielony budżet Ikei. Grey zajmie się komunikacją ATL, a VML - działaniami online. Ikea nie komentuje tych informacji.
Agencja Lemon Sky JWT, która dotychczas obsługiwała firmę Ikea, nie brała udziału w przetargu. Grey Worldwide Warszawa już projektowo współpracowała z Ikeą - przygotowała ostatnią kampanię kuchni Metod.
Przetarg nie obejmował działań z zakresu planowania i kupowania tradycyjnych mediów (Ikea współpracuje z domem mediowym MEC), mediów społecznościowych (obecnie Kalicińscy.com) i Internetu (K2 Internet).
(AMS, 16.09.2014)










