Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea podzieliła budżet między VML Poland i Grey Worldwide Warszawa

Ikea Retail w prowadzonym od początku lipca br. przetargu na strategiczną długoterminową obsługę kreatywną wybrała obie agencje, które zostały na short liście - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Brief przetargowy trafił do czterech agencji. Z informacji "Presserwisu" wynika, że do ostatniego etapu przetargu dotarły agencje Grey Worldwide Warszawa i VML Poland. Właśnie pomiędzy te podmioty został podzielony budżet Ikei. Grey zajmie się  komunikacją ATL, a VML - działaniami online. Ikea nie komentuje tych informacji.
Agencja Lemon Sky JWT, która dotychczas obsługiwała firmę Ikea, nie brała udziału w przetargu. Grey Worldwide Warszawa już projektowo współpracowała z Ikeą  - przygotowała ostatnią kampanię kuchni Metod.
Przetarg nie obejmował działań z zakresu planowania i kupowania tradycyjnych mediów (Ikea współpracuje z domem mediowym MEC), mediów społecznościowych (obecnie Kalicińscy.com) i Internetu (K2 Internet).

(AMS, 16.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.