Starcom MediaVest ma najwięcej nominacji do Effie
Najwięcej nominacji w tegorocznej edycji Effie Awards otrzymał dom mediowy Starcom MediaVest - 15 i MEC - 13. W sumie nominowano 77 prac spośród 170 zgłoszonych.
Po Starcomie i MEC najwięcej nominacji (po siedem) mają: MediaCom Warszawa, DDB Warszawa, Ogilvy & Mather. Na kolejnych miejscach pod względem liczby nominacji są: ZenithOptimedia Group (pięć) i Havas Media, K2, Publicis, Mindshare Polska (po cztery). Po trzy nominacje mają: FCB Warsaw, Gong, Universal McCann, Value Media, Carat, Interactive Solutions, Next, Havas Worldwide Warsaw. Po dwie: McCann Worldgroup, OS3 multimedia, Scholz & Friends Warszawa, VML Poland, OMD, Brain, 180heartbeats + Jung v. Matt, Lowe Media, Lubię to, Red8 Advertising, PHD Media Direction, Isobar Poland, Initiative, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Men at Work, Change Integrated, Upside.
Prace oceniło ponad 75-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Goli, dyrektor generalnej Nivea na Polskę i kraje bałtyckie.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 6 października w warszawskim Teatrze Wielkim.
(DR, 15.09.2014)










