Dział: PRASA

Dodano: Luty 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Świat Kobiety" liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych

"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2005 roku sprzedawał się najlepiej ze wszystkich miesięczników poradnikowych, a "Olivia" (Axel Springer Polska) odnotowała najwyższy wzrost sprzedaży w porównaniu z listopadem 2004 roku – wynika z danych ZKDP.

Liderem w segmencie miesięczników poradnikowych jest ”Świat Kobiety” - w listopadzie sprzedane zostało 607 355 egz. (magazyn jako miesięcznik ukazuje się od lipca 2005 roku, wcześniej był dwutygodnikiem). Na drugim miejscu uplasowała się ”Olivia” z wynikiem 485 197 egz. (wobec listopada 2004 r. wzrost o 93,69 proc.), a na trzecim - ”Poradnik Domowy”(Agora SA), który sprzedał się w liczbie 452 420 egz. (wzrost o 62,22 proc.). Na kolejnych miejscach są dotychczasowi liderzy tego segmentu - ”Dobre Rady” (Wydawnictwo Burda Polska) z wynikiem 431 004 egz. (wzrost o 1,53 proc.) i ”Claudia” (G+J Polska), która osiągnęła sprzedaż na poziomie 429 441 egz. (wzrost o 2,18 proc.).

(ML, 15.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.