"Świat Kobiety" liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych
15.02.2006, 09:30
"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2005 roku sprzedawał się najlepiej ze wszystkich miesięczników poradnikowych, a "Olivia" (Axel Springer Polska) odnotowała najwyższy wzrost sprzedaży w porównaniu z listopadem 2004 roku – wynika z danych ZKDP.
Liderem w segmencie miesięczników poradnikowych jest ”Świat Kobiety” - w listopadzie sprzedane zostało 607 355 egz. (magazyn jako miesięcznik ukazuje się od lipca 2005 roku, wcześniej był dwutygodnikiem). Na drugim miejscu uplasowała się ”Olivia” z wynikiem 485 197 egz. (wobec listopada 2004 r. wzrost o 93,69 proc.), a na trzecim - ”Poradnik Domowy”(Agora SA), który sprzedał się w liczbie 452 420 egz. (wzrost o 62,22 proc.). Na kolejnych miejscach są dotychczasowi liderzy tego segmentu - ”Dobre Rady” (Wydawnictwo Burda Polska) z wynikiem 431 004 egz. (wzrost o 1,53 proc.) i ”Claudia” (G+J Polska), która osiągnęła sprzedaż na poziomie 429 441 egz. (wzrost o 2,18 proc.).(ML, 15.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










