Agencja Peppermint za darmo przygotuje kampanię producentowi drukarek 3D
Specjalizująca się w nowych mediach agencja kreatywna Peppermint w nietypowy sposób promuje swoje usługi. W ramach akcji „Wybieramy Klienta” zaoferowała darmową realizację kampanii online o wartości 30 tys. zł. Zrealizuje ją dla producenta drukarek 3D firmy Zortrax.
Agencja Peppermint poprzez stronę wybieramyklienta.pl gromadziła krótkie, dowcipne ankiety firm zainteresowanych bezpłatną kampanią. Pożądany klient Peppermint miał być odważny i ciekawy świata, ale "niekoniecznie bogaty" - jak napisano w regulaminie. Akcja kierowana była do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do przyszłych potencjalnych klientów.
- Zainteresowanie inicjatywą przerosło nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy ponad trzysta zgłoszeń z firm reprezentujących różnorodne branże w całej Polsce – informuje Bartek Cymer, dyrektor zarządzający agencji Peppermint. – Nasza speckomisja konkursowa wybrała firmę Zortrax, która w najciekawszy sposób odpowiedziała na brief.
Peppermint przygotuje dla kampanii Zortrax strategię, opracuje koncept kreatywny i formaty reklamowe. Pomoże też przygotować mediaplan, jednak koszt zakupu mediów pokryje marketer. Kampania planowana jest na przyszły rok.
(PR, 12.09.2014)










