Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monnari po raz pierwszy promuje kolekcję w kampanii telewizyjnej

Pierwszy raz firma odzieżowa Monnari prezentuje jesienno-zimową kolekcję swoich ubrań w kampanii telewizyjnej.

15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i Internecie.

Kreację kampanii przygotowały Independent Media i Silver Frame. Zakupem mediów zajął się Independent Media.

(DR, 10.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.