Mindshare utrzymał obsługę MetLife
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową domowi mediowemu Mindshare Polska.
Firma zdecydowała się na dalszą współpracę z Mindshare, doceniając zarówno strategię opracowaną przez zespół tego domu mediowego, jak i propozycję kosztową. Dom będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowych działań we wszystkich mediach, począwszy od kampanii, której start zaplanowano na jesień br. Za obsługę MetLife odpowiada zespół konsultantów pod nadzorem Joanny Pawluk, directora w dziale client leadership w Mindshare Polska. Liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu nie zostały ujawnione.
MetLife jest – obok mBanku, Uniqa czy X-Trade Brokers – kolejną instytucją finansową obsługiwaną przez Mindshare Polska. Z danych Kantar Media wynika, że w pierwszej połowie br. firmy z sektora finansowego przeznaczyły cennikowo na reklamę 997 mln zł, firmy ubezpieczeniowe zaś są drugą po bankach grupą z największymi wydatkami reklamowymi w tym sektorze.
(BG, 04.09.2014)










