Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare utrzymał obsługę MetLife

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji ponownie powierzyło kompleksową obsługę mediową domowi mediowemu Mindshare Polska.

Firma zdecydowała się na dalszą współpracę z Mindshare, doceniając zarówno strategię opracowaną przez zespół tego domu mediowego, jak i propozycję kosztową. Dom będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowych działań we wszystkich mediach, począwszy od kampanii, której start zaplanowano na jesień br. Za obsługę MetLife odpowiada zespół konsultantów pod nadzorem Joanny Pawluk, directora w dziale client leadership w Mindshare Polska. Liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu nie zostały ujawnione.

MetLife jest – obok mBanku, Uniqa czy X-Trade Brokers – kolejną instytucją finansową obsługiwaną przez Mindshare Polska. Z danych Kantar Media wynika, że w pierwszej połowie br. firmy z sektora finansowego przeznaczyły cennikowo na reklamę 997 mln zł, firmy ubezpieczeniowe zaś są drugą po bankach grupą z największymi wydatkami reklamowymi w tym sektorze.

(BG, 04.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.