Ilona Felicjańska przyznaje się do nałogu w kampanii firmy Adrian
Ilona Felicjańska na billboardzie firmy Adrian
W kampanii firmy Adrian produkującej rajstopy pojawiła się kolejna nietypowa kreacja. Na billboardach znalazło się zdjęcie modelki Ilony Felicjańskiej opatrzone hasłem: „Uzależniona, ale nie gorsza”.
Felicjańska wielokrotnie publicznie mówiła o swoich problemach z uzależnieniem od alkoholu. Teraz zostało to wykorzystane w kampanii firmy Adrian. Obok jej wyznania „Uzależniona, ale nie gorsza” wybite jest hasło firmy „Adrian kocha wszystkie kobiety”. We wcześniejszych kampaniach marki Adrian były m.in. modelki size plus, wokalistka Varius Manx - Monika Kuszyńska, która porusza się na wózku inwalidzkim, oraz bohaterki musicalu "Klimakterium".
Witold Koroblewski, dyrektor kreacji agencji Ambasada Brand Communication, dostrzega konsekwencję marki. - Być może pierwsze reklamy z serii mogliśmy nazywać kontrowersyjnymi – teraz widać, że one są po prostu spójne i konsekwentne - mówi Koroblewski. - Bardzo dobrze, że Adrian próbuje takie kobiety pokazać tak, jak na to zasługują – jak zwyczajnych ludzi, a nie odpustowe dziwolągi - dodaje Koroblewski.
Jednak zdaniem dyrektora kreacji Ambasady hasło "Adrian kocha wszystkie kobiety" stoi w opozycji do zamierzonego przekazu kampanii. - Bo spróbujmy je rozwinąć: Adrian kocha wszystkie kobiety, nawet takie… chore, niepełnosprawne, czyli jakie? Gorsze? Niezasługujące na miłość? Mam wrażenie, że hasło, które w zamyśle miało być wyrazem braku zgody na dyskryminację, w rzeczywistości taką dyskryminację usprawiedliwia, stawiając „takie” kobiety w roli biednych stworzeń, nad którymi trzeba się ulitować - podsumowuje Koroblewski.
(DR, 02.09.2014)











