Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica będą wybierać agencję do reklamowania oleju

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA planują przeprowadzenie przetargu reklamowego -  wynika z nieoficjalnych informacji do jakich dotarł "Presserwis".

Zakres zadań przetargowych nie jest znany, ale na przyszły tydzień wyznaczone są już spotkania z agencjami. Wtedy poznają one m.in. nazwę marki, jakiej przetarg będzie dotyczył. Na tym etapie wiadomo jedynie, że przetarg dotyczyć będzie jednej z marek oleju z portfolio Kruszwicy. Flagową marką firmy w tej kategorii jest Kujawski (obecnie obsługiwany przez agencję PZL). W ofercie znajdują się również olej Oliwier i Bartek słonecznikowy, oraz marki premium: Solucci z prażonymi pestkami słonecznika, Floriol Omega 3 i Kujawski 3 ziarna oraz Kujawski z ziołami. Ofertę Kruszwicy uzupełniają marki: Bartek, Olek, Oleo i Popularny.

(AMS, 21.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.