PGNiG przerwało przetarg reklamowy, ale nadal wybiera dom mediowy
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, która unieważniła przetarg reklamowy, kontynuuje procedury związane z wyborem domu mediowego.
PGNiG dwukrotnie unieważniło w tym roku przetarg na obsługę reklamową. Ostatni spółka rozpoczęła na początku czerwca br. Odwołała jednak te procedury pod koniec lipca br., o czym informowaliśmy w "Presserwisie". Do uczestników postępowania wysłano wtedy e-mailem informację, że przetarg zostaje odwołany z przyczyn niezależnych od zleceniodawcy. Równolegle zawieszono też postępowanie, w którym miała być wybrana agencja do obsługi public relations.
Z informacji uzyskanych w PGNiG dowiedzieliśmy się, że mimo unieważnienia tych dwóch postępowań spółka nadal prowadzi przetarg na dom mediowy. Ogłosiła go w połowie maja br. Biuro prasowe PGNiG odpowiada, że "postępowanie znajduje się na etapie weryfikacji przez zamawiającego wyjaśnień do wniosków otrzymanych od wykonawców pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu". Szczegółów na temat liczby i nazw domów mediowych, które złożyły swoje oferty, jak i na temat terminu wyboru zwycięzcy nie podano.
Wybrany dom mediowy ma zająć się opracowaniem strategii mediowej, planowaniem i zakupem czasu antenowego oraz powierzchni reklamowych w mediach do kilkutygodniowej ogólnopolskiej kampanii związanej z wprowadzeniem nowej marki.
(BG, 19.08.2014)










