Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The New York Times" nie wyróżnia już tak wyraźnie reklam natywnych

Dziennik "The New York Times" (New York Times Company) zmienił reguły dotyczące oznaczania publikowanych w swoim serwisie internetowym reklam natywnych. Teraz mniej odróżniają się one od treści redakcyjnych.

Serwis "AdAge" zauważył, że "NYT" zmniejszył liczbę i rozmiar oznaczeń wskazujących na reklamowy charakter danego tekstu. Zrezygnowano m.in. z ramki w kolorze nawiązującym do logo reklamodawcy, okalającej artykuł i zmniejszono czcionkę napisu informującego o reklamie.
Wcześniej media branżowe cytowały marketerów, którzy skarżyli się, że zbyt wyraźne oznaczanie reklam natywnych w "NYT" zniechęca czytelników do zapoznawania się z tymi materiałami.
"NYT" publikuje reklamy natywne od stycznia br. Wydawca nowojorskiej gazety  zapewniał, że zadba o wyraźne odróżnienie ich od treści redakcyjnych.

(LL, 07.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.