"The New York Times" nie wyróżnia już tak wyraźnie reklam natywnych
Dziennik "The New York Times" (New York Times Company) zmienił reguły dotyczące oznaczania publikowanych w swoim serwisie internetowym reklam natywnych. Teraz mniej odróżniają się one od treści redakcyjnych.
Serwis "AdAge" zauważył, że "NYT" zmniejszył liczbę i rozmiar oznaczeń wskazujących na reklamowy charakter danego tekstu. Zrezygnowano m.in. z ramki w kolorze nawiązującym do logo reklamodawcy, okalającej artykuł i zmniejszono czcionkę napisu informującego o reklamie.
Wcześniej media branżowe cytowały marketerów, którzy skarżyli się, że zbyt wyraźne oznaczanie reklam natywnych w "NYT" zniechęca czytelników do zapoznawania się z tymi materiałami.
"NYT" publikuje reklamy natywne od stycznia br. Wydawca nowojorskiej gazety zapewniał, że zadba o wyraźne odróżnienie ich od treści redakcyjnych.
(LL, 07.08.2014)










