Małgorzata Socha bierze udział w dużej kampanii dla Frito Lay Poland
Socha ma wypromować nowy produkt marki Sunbites (fot. materiały prasowe)
W poniedziałek rozpocznie się kampania nowego produktu marki Sunbites (Frito Lay Poland) z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy.
Działania informujące o kampanii zaczęły się od akcji teaserowej. Do mediów zostało wysłane zdjęcie Sochy z hasłem "Mnie też się to zdarza!". O nowym produkcie z portfolio marki aktorka będzie informować w szerokiej kampanii, która obejmie telewizję, outdoor (osiem największych miast w Polsce), Internet. Dodatkowym wsparciem będą akcje samplingowe, materiały promocyjne w punktach sprzedaży i działania PR.
Za kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa. Media zakupił dom mediowy Media Direction, za działania na Facebooku zaś odpowiada agencja Interactive Solutions.
Socha użyczyła już swojego wizerunku w działaniach promujących m.in. Play i Avon.
W ubiegłorocznym rankingu "100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu miesięcznika »Forbes«" znalazła się na 64. pozycji, a jej wizerunek wyceniono na 321 tys. zł.
(DR, 10.07.2014)










