SDP i Fratria promują się wzajemnie
Taką reklamę wPolityce.pl i wSumie.pl zamieszczono na Sdp.pl
W serwisie internetowym Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zamieszczono reklamę serwisów wPolityce.pl i wSumie.pl (Fratria). Jak tłumaczą przedstawiciele SDP i Fratrii, współpraca ma służyć wzajemnemu promowaniu.
Redaktor naczelny Sdp.pl Andrzej Stawiarski wyjaśnia, że reklamę opublikowano w serwisie na zasadzie barteru. - Reklama została zamieszczona na zasadzie wymiany barterowej, na okres miesiąca. W zamian w serwisach Fratrii promowano najnowsze wydanie "Forum Dziennikarzy" – mówi Stawiarski. Dlaczego podjęto współpracę właśnie z Fratrią? - Jesteśmy otwarci na reklamodawców z branży medialnej. Akurat ten partner był zainteresowany taką współpracą - odpowiada Stawiarski.
Wzajemną współpracę potwierdza Michał Karnowski, wydawca i członek zarządu Fratrii. - Pełnimy w ten sposób misję obywatelską, bo wspieramy teksty publikowane w biuletynie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich – uważa Karnowski.
(MAL, 02.07.2014)










