Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Sofuł dyrektorem online w Eurozecie

Tomasz Sofuł (fot. materiały prasowe Eurozet)

Tomasz Sofuł odpowiada za wdrożenie strategii rozwoju serwisów internetowych wszystkich stacji Grupy Eurozet oraz za rozwiązania mobilne.

Tomasz Sofuł przez ponad pięć lat pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor marketingu magazynów „Newsweek Polska” i polskiej edycji  „Forbes”, odpowiadał również za rozwój serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl. Wcześniej był kierownikiem promocji i rozwoju online w Edipresse Polska. Pracował też w wydawnictwie Presspublica.
W Grupie Eurozet Sofuł raportuje bezpośrednio do prezesa Andrzeja Matuszyńskiego.

(PR, 06.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.