Red Bull wypromuje się w Warszawie przez festiwal muzyki
Red Bull Music Academy Weekender odbędzie się na początku czerwca br. także w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Red Bull za pomocą autorskiego festiwalu muzyki dotrze do pożądanej przez markę grupy klientów.
Red Bull Music Academy Weekender - to festiwal muzyki współczesnej, który odbywa się w największych miastach świata. Po Madrycie, Sztokholmie i Tokio, między 5 a 7 czerwca br. impreza odbędzie się w Warszawie. Zainauguruje ją koncert pianisty Hauschki. Podczas wydarzenia wystąpią m.in. Danny Brown, Brodka XS, Looptroop Rockers, Onra, Kamp!, Diamond Version, Ladi6, Dam-Funk.
Za produkcję i obsługę wydarzenia w Polsce odpowiada agencja Walk Events.
Piotr Potorski, dyrektor strategii z agencji Red8 Advertising, zwraca uwagę, że autorski program Red Bulla daje konsumentowi wartość dodaną. - Red Bull zamiast reklamować się, mówiąc: "Wow, zobacz, jaki jestem świetny", tworzy wartość dodaną, która akurat do tej grupy wydaje się znacznie ciekawiej przemawiać, niż proste działania reklamowe - tłumaczy Potorski. Jego zdaniem w ten sposób Red Bull dociera do konsumenta, nie atakując go przekazem reklamowym. - To jest nowy kierunek rozwoju marki. Odbiorcy o wiele lepiej konsumują komunikaty, które są dla nich wartością dodaną, niż takie, które próbują im wepchnąć coś na siłę - podsumowuje Potorski.
(DR, 23.05.2014)










