Grupa Żywiec w kampanii promuje nowe warianty piw
Bock, Marcowe i Białe - nowe piwa Grupy Żywiec promowane są w obecnie prowadzonej kampanii.
"Najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu" - pod takim hasłem 4 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna informująca o nowych wariantach piw i zachęcająca do wzięcia udziału w Wyborach Żywieckich. Na potrzeby akcji przygotowana zostanie także reklama na nośniki OOH oraz kreacje prasowe i internetowe.
Klienci na nowo uwarzone piwa mogą głosować na stronie internetowej zywiec.com.pl. Marka, która zdobędzie najwięcej głosów, zostanie w sprzedaży na dobre.
Autorem reklamy telewizyjnej jest agencja Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
(DR, 07.04.2014)










