Ostatni spot kampanii "Poland. Come and complain" (wideo)
W sieci pojawił się ostatni spot kontrowersyjnej kampanii o narzekaniu Polaków "Poland. Come and complain".
Spot zaprezentowany na oficjalnym kanale YouTube akcji przedstawia kelnerkę, która polerując szklankę, monotonnym głosem opowiada o stereotypowej skłonności Polaków do picia alkoholu. Ale nawet w tej dziedzinie jesteśmy przeciętni, bo więcej procentów od nas spożywają chociażby Francuzi. Tą konkluzją kończy się kampania, która miała w niestandardowy sposób promować Polskę za granicą. Pierwszy ze spotów jako teaser pojawił się w sieci w lipcu ub.r. Kreację kampanii na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza przygotowała agencja Blacklama. Spoty wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Produkcją filmów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją w mediach społecznościowych - Bird & Co. O efektach prowadzonych działań inicjatorzy będą informować w kwietniu br.
(DR, 19.03.2014)










